آ
-
آخرالزمانی
شگردهای تولید و توزیع؛ مطالعه مؤلفههای اثرگذار بر فروش جهانی فیلم [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 51-70]
-
آسایشگاه روانی
بررسی گستردگی همزمان زیستسیاست و گفتمان رواننژندی در فیلم جزیرۀ شاتر از منظر روانشناسی اجتماعی [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 65-82]
-
آنتوان دو سنتاگزوپری
مطالعهی تطبیقی داستان شازده کوچولو اثر دوسنت اگزوپری و فیلم انیمیشنِ شازده کوچولو به کارگردانی مارک آزبرن [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 107-127]
-
آهنگساز
موسیقی نازیسم و واگنر و نظریه جنگ کلاوزویتس در آلمان در زمان جنگ جهانی دوم [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 79-93]
-
آهنگسازان معاصر
بررسی تطبیقی نتنگاری نوین در آثار آهنگسازان معاصر (مطالعه موردی: بانشی، کهکشان مارپیچ، اتود 2 فریمن، کنتاکت، 8'37"، طلسم باران) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 39-78]
-
آهنگسازی
روش شناسی و تحلیل موضوعی پایاننامههای کارشناسی ارشد رشته آهنگسازی در دانشگاههای دولتی ایران از سال 1390 تا 1400 [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 5-25]
-
آیسخولوس
خلأهای موجود در قضاوت ارسطو دربارهی هفت نمایشنامهی بازمانده از آیسخولوس [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 137-152]
ا
-
ابزارهای تکنولوژیکی
واکاوی و آفرینش مفاهیم جدید از چشمانداز سینمای آنتیاومانیستی دلوز [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 71-85]
-
ارسطو
خلأهای موجود در قضاوت ارسطو دربارهی هفت نمایشنامهی بازمانده از آیسخولوس [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 137-152]
-
اضطراب
تحلیل ویژگیهای شخصیتهای انیمیشن شگفت انگیزان با توجه به مرگ اگزیستانسیال و مفاهیم وابسته به آن در آرای هایدگر [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 87-105]
-
اقتباس
مطالعهی تطبیقی داستان شازده کوچولو اثر دوسنت اگزوپری و فیلم انیمیشنِ شازده کوچولو به کارگردانی مارک آزبرن [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 107-127]
-
اقتباس سینمایی
مطالعهای بر اقتباس سینمایی رمان «پدر آن دیگری» بر مبنای مفهوم بیشمتنیت ژرار ژنت [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 43-59]
-
امیرارسلان نامدار
مطالعه بینامتنی تصاویر انیمه ژاپنی با مضمون ایرانی با تکیه بر نظریه ژرارژنت« نمونه موردی: انیمه امیرارسلان نامدار» [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 21-34]
-
انگیزههای رفتن به تئاتر
دل مدیریت تجربهی مصرف مخاطب تئاتر: یک مطالعه مردمنگارانه [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 117-135]
-
انیمه
مطالعه بینامتنی تصاویر انیمه ژاپنی با مضمون ایرانی با تکیه بر نظریه ژرارژنت« نمونه موردی: انیمه امیرارسلان نامدار» [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 21-34]
-
انیمیشن
مطالعهی تطبیقی داستان شازده کوچولو اثر دوسنت اگزوپری و فیلم انیمیشنِ شازده کوچولو به کارگردانی مارک آزبرن [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 107-127]
-
اومانیسم
واکاوی و آفرینش مفاهیم جدید از چشمانداز سینمای آنتیاومانیستی دلوز [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 71-85]
ب
-
بوطیقا
خلأهای موجود در قضاوت ارسطو دربارهی هفت نمایشنامهی بازمانده از آیسخولوس [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 137-152]
-
بیش متنیّت
مطالعهای بر اقتباس سینمایی رمان «پدر آن دیگری» بر مبنای مفهوم بیشمتنیت ژرار ژنت [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 43-59]
پ
-
پایاننامههای موسیقی
روش شناسی و تحلیل موضوعی پایاننامههای کارشناسی ارشد رشته آهنگسازی در دانشگاههای دولتی ایران از سال 1390 تا 1400 [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 5-25]
-
پدر آن دیگری
مطالعهای بر اقتباس سینمایی رمان «پدر آن دیگری» بر مبنای مفهوم بیشمتنیت ژرار ژنت [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 43-59]
-
پدیدارشناسی مکان
تحلیل روایت مکان و مناسبات سوژه با آن در برداشتی پدیدارشناسانه از متن فیلمنامه «داستان توکیو» [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 71-99]
-
پسامدرن
فراداستان در دهه نود سینمای ایران بر اساس نظریه لیندا هاچن: مطالعه موردی دو فیلم «اژدها وارد میشود! » و «مسخرهباز» [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 5-21]
-
پوستر فیلم
برهمکنش دو وجه خوانداری و دیداریِ «عناوین تایپوگرافیک» در تیتراژ و پوستر هفت فیلم کودک و نوجوان: بر اساس نظریۀ اسکات- نیکولایوا [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 129-144]
ت
-
تئاتر
دل مدیریت تجربهی مصرف مخاطب تئاتر: یک مطالعه مردمنگارانه [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 117-135]
-
تئاتر بهمثابه آیین
دل مدیریت تجربهی مصرف مخاطب تئاتر: یک مطالعه مردمنگارانه [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 117-135]
-
تایپوگرافی
برهمکنش دو وجه خوانداری و دیداریِ «عناوین تایپوگرافیک» در تیتراژ و پوستر هفت فیلم کودک و نوجوان: بر اساس نظریۀ اسکات- نیکولایوا [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 129-144]
-
تجربهی مصرف
دل مدیریت تجربهی مصرف مخاطب تئاتر: یک مطالعه مردمنگارانه [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 117-135]
-
تحصیلات تکمیلی موسیقی
روش شناسی و تحلیل موضوعی پایاننامههای کارشناسی ارشد رشته آهنگسازی در دانشگاههای دولتی ایران از سال 1390 تا 1400 [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 5-25]
-
تحلیل لایهای علتها
تُورَه؛ نمایش عامیانهی خراسان شمالی، چیستی و افول آن (بر پایهی فهم چهارگانهی تولیدکننده، مخاطب، متن و بافت و تحلیل لایهای علتها) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 23-38]
-
تراژدی
خلأهای موجود در قضاوت ارسطو دربارهی هفت نمایشنامهی بازمانده از آیسخولوس [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 137-152]
-
ترکیببندی
کارکرد عناصر تجسمی در فضاسازی فیلمهای سینمایی (موردپژوهی هتل بزرگ بوداپست) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 95-115]
-
تصویر
کارکرد عناصر تجسمی در فضاسازی فیلمهای سینمایی (موردپژوهی هتل بزرگ بوداپست) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 95-115]
-
تصویر
مطالعه بینامتنی تصاویر انیمه ژاپنی با مضمون ایرانی با تکیه بر نظریه ژرارژنت« نمونه موردی: انیمه امیرارسلان نامدار» [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 21-34]
-
توره
تُورَه؛ نمایش عامیانهی خراسان شمالی، چیستی و افول آن (بر پایهی فهم چهارگانهی تولیدکننده، مخاطب، متن و بافت و تحلیل لایهای علتها) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 23-38]
-
تیتراژ
برهمکنش دو وجه خوانداری و دیداریِ «عناوین تایپوگرافیک» در تیتراژ و پوستر هفت فیلم کودک و نوجوان: بر اساس نظریۀ اسکات- نیکولایوا [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 129-144]
ج
-
جنگ جهانی دوم
موسیقی نازیسم و واگنر و نظریه جنگ کلاوزویتس در آلمان در زمان جنگ جهانی دوم [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 79-93]
-
جهانی شدن
شگردهای تولید و توزیع؛ مطالعه مؤلفههای اثرگذار بر فروش جهانی فیلم [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 51-70]
ح
-
حالت
واکاوی رویکرد حالت ساز نورپردازی در مواجهه با سیر تحول مثبت و منفی شخصیت اصلی در فیلمهای سینمایی (مطالعه موردی: فیلمهای حکم و پدرخوانده) [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 27-49]
-
حوزۀ صوتی
تعدد گستره ها و ناحیه های صوتی در محدودۀ صوتی آوازخوانان مرد موسیقی ایرانی [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 61-77]
خ
-
خراسان شمالی
تُورَه؛ نمایش عامیانهی خراسان شمالی، چیستی و افول آن (بر پایهی فهم چهارگانهی تولیدکننده، مخاطب، متن و بافت و تحلیل لایهای علتها) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 23-38]
د
-
داستان توکیو
تحلیل روایت مکان و مناسبات سوژه با آن در برداشتی پدیدارشناسانه از متن فیلمنامه «داستان توکیو» [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 71-99]
-
دستگاه
مطالعهی تحلیلی و تطبیقی ساختار «سهگاه» در موسیقی دستگاهی ایران و موغامی جمهوری آذربایجان [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 23-41]
-
دلوز
واکاوی و آفرینش مفاهیم جدید از چشمانداز سینمای آنتیاومانیستی دلوز [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 71-85]
-
دنیای سینمایی مارول
واکاوی انگارهها و پندارههای معمارانه در سینمای ابرقهرمانی دنیای مارول [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 101-121]
-
دهه هشتاد ایران
تبلور کارناوال باختینی در نگارش فیلمنامههای دهۀ هشتاد ایران [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 35-50]
ر
-
راستکوک
تعدد گستره ها و ناحیه های صوتی در محدودۀ صوتی آوازخوانان مرد موسیقی ایرانی [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 61-77]
-
روششناسی و تحلیل موضوعی
روش شناسی و تحلیل موضوعی پایاننامههای کارشناسی ارشد رشته آهنگسازی در دانشگاههای دولتی ایران از سال 1390 تا 1400 [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 5-25]
ز
-
زابل
مطالعهی تحلیلی و تطبیقی ساختار «سهگاه» در موسیقی دستگاهی ایران و موغامی جمهوری آذربایجان [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 23-41]
-
زن مرگبار
بازنمایی شخصیت فمفتال به مثابه تهدیدی برای نظم اجتماعی در سینمای پیش از انقلاب ایران: مطالعه موردی فیلمهای فریاد نیمهشب (1340)، مو طلایی شهر ما (1344)، و زن و عروسکهایش (1344) [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 5-20]
-
زیباشناسی تصویر
کارکرد عناصر تجسمی در فضاسازی فیلمهای سینمایی (موردپژوهی هتل بزرگ بوداپست) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 95-115]
-
زیستسیاست
بررسی گستردگی همزمان زیستسیاست و گفتمان رواننژندی در فیلم جزیرۀ شاتر از منظر روانشناسی اجتماعی [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 65-82]
ژ
-
ژرار ژنت
مطالعهای بر اقتباس سینمایی رمان «پدر آن دیگری» بر مبنای مفهوم بیشمتنیت ژرار ژنت [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 43-59]
-
ژرارژنت
مطالعه بینامتنی تصاویر انیمه ژاپنی با مضمون ایرانی با تکیه بر نظریه ژرارژنت« نمونه موردی: انیمه امیرارسلان نامدار» [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 21-34]
س
-
سهگاه
مطالعهی تحلیلی و تطبیقی ساختار «سهگاه» در موسیقی دستگاهی ایران و موغامی جمهوری آذربایجان [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 23-41]
-
سوژه و مکان
تحلیل روایت مکان و مناسبات سوژه با آن در برداشتی پدیدارشناسانه از متن فیلمنامه «داستان توکیو» [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 71-99]
-
سیر تحول مثبت و منفی
واکاوی رویکرد حالت ساز نورپردازی در مواجهه با سیر تحول مثبت و منفی شخصیت اصلی در فیلمهای سینمایی (مطالعه موردی: فیلمهای حکم و پدرخوانده) [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 27-49]
-
سینما
واکاوی انگارهها و پندارههای معمارانه در سینمای ابرقهرمانی دنیای مارول [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 101-121]
-
سینما
فراداستان در دهه نود سینمای ایران بر اساس نظریه لیندا هاچن: مطالعه موردی دو فیلم «اژدها وارد میشود! » و «مسخرهباز» [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 5-21]
-
سینمای پیش از انقلاب ایران
بازنمایی شخصیت فمفتال به مثابه تهدیدی برای نظم اجتماعی در سینمای پیش از انقلاب ایران: مطالعه موردی فیلمهای فریاد نیمهشب (1340)، مو طلایی شهر ما (1344)، و زن و عروسکهایش (1344) [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 5-20]
-
سینمایی اندیشیدن
واکاوی و آفرینش مفاهیم جدید از چشمانداز سینمای آنتیاومانیستی دلوز [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 71-85]
ش
-
شازده کوچولو
مطالعهی تطبیقی داستان شازده کوچولو اثر دوسنت اگزوپری و فیلم انیمیشنِ شازده کوچولو به کارگردانی مارک آزبرن [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 107-127]
-
شخصیت اصلی
واکاوی رویکرد حالت ساز نورپردازی در مواجهه با سیر تحول مثبت و منفی شخصیت اصلی در فیلمهای سینمایی (مطالعه موردی: فیلمهای حکم و پدرخوانده) [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 27-49]
-
شگفتانگیزان
تحلیل ویژگیهای شخصیتهای انیمیشن شگفت انگیزان با توجه به مرگ اگزیستانسیال و مفاهیم وابسته به آن در آرای هایدگر [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 87-105]
-
شیفتگی مرگبار
بازنمایی شخصیت فمفتال به مثابه تهدیدی برای نظم اجتماعی در سینمای پیش از انقلاب ایران: مطالعه موردی فیلمهای فریاد نیمهشب (1340)، مو طلایی شهر ما (1344)، و زن و عروسکهایش (1344) [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 5-20]
ع
-
عاملهای اخلاقی
موسیقی نازیسم و واگنر و نظریه جنگ کلاوزویتس در آلمان در زمان جنگ جهانی دوم [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 79-93]
ف
-
فراداستان
فراداستان در دهه نود سینمای ایران بر اساس نظریه لیندا هاچن: مطالعه موردی دو فیلم «اژدها وارد میشود! » و «مسخرهباز» [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 5-21]
-
فرهنگ عامه
تُورَه؛ نمایش عامیانهی خراسان شمالی، چیستی و افول آن (بر پایهی فهم چهارگانهی تولیدکننده، مخاطب، متن و بافت و تحلیل لایهای علتها) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 23-38]
-
فمفتال
بازنمایی شخصیت فمفتال به مثابه تهدیدی برای نظم اجتماعی در سینمای پیش از انقلاب ایران: مطالعه موردی فیلمهای فریاد نیمهشب (1340)، مو طلایی شهر ما (1344)، و زن و عروسکهایش (1344) [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 5-20]
-
فیلم
شگردهای تولید و توزیع؛ مطالعه مؤلفههای اثرگذار بر فروش جهانی فیلم [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 51-70]
-
فیلم کودک و نوجوان
برهمکنش دو وجه خوانداری و دیداریِ «عناوین تایپوگرافیک» در تیتراژ و پوستر هفت فیلم کودک و نوجوان: بر اساس نظریۀ اسکات- نیکولایوا [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 129-144]
-
فیلمنامه
تحلیل روایت مکان و مناسبات سوژه با آن در برداشتی پدیدارشناسانه از متن فیلمنامه «داستان توکیو» [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 71-99]
-
فیلمنامه
تبلور کارناوال باختینی در نگارش فیلمنامههای دهۀ هشتاد ایران [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 35-50]
ق
-
قاببندی
کارکرد عناصر تجسمی در فضاسازی فیلمهای سینمایی (موردپژوهی هتل بزرگ بوداپست) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 95-115]
-
قطبهای استعاره و مجاز
بررسی گستردگی همزمان زیستسیاست و گفتمان رواننژندی در فیلم جزیرۀ شاتر از منظر روانشناسی اجتماعی [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 65-82]
ک
-
کارگردان بهمثابه فیلسوف
واکاوی و آفرینش مفاهیم جدید از چشمانداز سینمای آنتیاومانیستی دلوز [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 71-85]
-
کارناوال
تبلور کارناوال باختینی در نگارش فیلمنامههای دهۀ هشتاد ایران [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 35-50]
-
کانسپت
واکاوی انگارهها و پندارههای معمارانه در سینمای ابرقهرمانی دنیای مارول [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 101-121]
-
کلاوزویتس
موسیقی نازیسم و واگنر و نظریه جنگ کلاوزویتس در آلمان در زمان جنگ جهانی دوم [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 79-93]
-
کودکان کمتوان ذهنی آموزشپذیر
تأثیر نمایش خلاق در بازیابی و توسعه مهارت و نگرش خلاق کودکان کم توان ذهنی آموزشپذیر [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 8-21]
گ
-
گسترۀ صوتی
تعدد گستره ها و ناحیه های صوتی در محدودۀ صوتی آوازخوانان مرد موسیقی ایرانی [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 61-77]
ل
-
لیندا هاچن
فراداستان در دهه نود سینمای ایران بر اساس نظریه لیندا هاچن: مطالعه موردی دو فیلم «اژدها وارد میشود! » و «مسخرهباز» [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 5-21]
م
-
مارتین هایدگر
تحلیل روایت مکان و مناسبات سوژه با آن در برداشتی پدیدارشناسانه از متن فیلمنامه «داستان توکیو» [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 71-99]
-
مارک آزبرن
مطالعهی تطبیقی داستان شازده کوچولو اثر دوسنت اگزوپری و فیلم انیمیشنِ شازده کوچولو به کارگردانی مارک آزبرن [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 107-127]
-
مانی حقیقی
فراداستان در دهه نود سینمای ایران بر اساس نظریه لیندا هاچن: مطالعه موردی دو فیلم «اژدها وارد میشود! » و «مسخرهباز» [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 5-21]
-
محدودهبندیِ اصوات موسیقایی
تعدد گستره ها و ناحیه های صوتی در محدودۀ صوتی آوازخوانان مرد موسیقی ایرانی [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 61-77]
-
مخالف
مطالعهی تحلیلی و تطبیقی ساختار «سهگاه» در موسیقی دستگاهی ایران و موغامی جمهوری آذربایجان [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 23-41]
-
مدرنیته ایرانی
بازنمایی شخصیت فمفتال به مثابه تهدیدی برای نظم اجتماعی در سینمای پیش از انقلاب ایران: مطالعه موردی فیلمهای فریاد نیمهشب (1340)، مو طلایی شهر ما (1344)، و زن و عروسکهایش (1344) [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 5-20]
-
مردمنگاری
دل مدیریت تجربهی مصرف مخاطب تئاتر: یک مطالعه مردمنگارانه [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 117-135]
-
مرگ اگزیستانسیال
تحلیل ویژگیهای شخصیتهای انیمیشن شگفت انگیزان با توجه به مرگ اگزیستانسیال و مفاهیم وابسته به آن در آرای هایدگر [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 87-105]
-
مطالعه بینامتنی
مطالعه بینامتنی تصاویر انیمه ژاپنی با مضمون ایرانی با تکیه بر نظریه ژرارژنت« نمونه موردی: انیمه امیرارسلان نامدار» [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 21-34]
-
معماری
واکاوی انگارهها و پندارههای معمارانه در سینمای ابرقهرمانی دنیای مارول [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 101-121]
-
ملال
تحلیل ویژگیهای شخصیتهای انیمیشن شگفت انگیزان با توجه به مرگ اگزیستانسیال و مفاهیم وابسته به آن در آرای هایدگر [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 87-105]
-
موسیقی مدرن
بررسی تطبیقی نتنگاری نوین در آثار آهنگسازان معاصر (مطالعه موردی: بانشی، کهکشان مارپیچ، اتود 2 فریمن، کنتاکت، 8'37"، طلسم باران) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 39-78]
-
موسیقی نو
بررسی تطبیقی نتنگاری نوین در آثار آهنگسازان معاصر (مطالعه موردی: بانشی، کهکشان مارپیچ، اتود 2 فریمن، کنتاکت، 8'37"، طلسم باران) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 39-78]
-
موغام
مطالعهی تحلیلی و تطبیقی ساختار «سهگاه» در موسیقی دستگاهی ایران و موغامی جمهوری آذربایجان [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 23-41]
-
میخائیل باختین
تبلور کارناوال باختینی در نگارش فیلمنامههای دهۀ هشتاد ایران [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 35-50]
-
میزانسن
کارکرد عناصر تجسمی در فضاسازی فیلمهای سینمایی (موردپژوهی هتل بزرگ بوداپست) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 95-115]
-
میشل فوکو
بررسی گستردگی همزمان زیستسیاست و گفتمان رواننژندی در فیلم جزیرۀ شاتر از منظر روانشناسی اجتماعی [دوره 14، شماره 34، 1402، صفحه 65-82]
ن
-
نتنگاری
بررسی تطبیقی نتنگاری نوین در آثار آهنگسازان معاصر (مطالعه موردی: بانشی، کهکشان مارپیچ، اتود 2 فریمن، کنتاکت، 8'37"، طلسم باران) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 39-78]
-
نتنویسی گرافیکی
بررسی تطبیقی نتنگاری نوین در آثار آهنگسازان معاصر (مطالعه موردی: بانشی، کهکشان مارپیچ، اتود 2 فریمن، کنتاکت، 8'37"، طلسم باران) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 39-78]
-
نشانه شناسی
واکاوی انگارهها و پندارههای معمارانه در سینمای ابرقهرمانی دنیای مارول [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 101-121]
-
نمایش درمانی
تأثیر نمایش خلاق در بازیابی و توسعه مهارت و نگرش خلاق کودکان کم توان ذهنی آموزشپذیر [دوره 14، شماره 32، 1402، صفحه 8-21]
-
نمایش محلی
تُورَه؛ نمایش عامیانهی خراسان شمالی، چیستی و افول آن (بر پایهی فهم چهارگانهی تولیدکننده، مخاطب، متن و بافت و تحلیل لایهای علتها) [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 23-38]
-
نمایشنامه
خلأهای موجود در قضاوت ارسطو دربارهی هفت نمایشنامهی بازمانده از آیسخولوس [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 137-152]
-
نورپردازی
واکاوی رویکرد حالت ساز نورپردازی در مواجهه با سیر تحول مثبت و منفی شخصیت اصلی در فیلمهای سینمایی (مطالعه موردی: فیلمهای حکم و پدرخوانده) [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 27-49]
-
نیکولایوا
برهمکنش دو وجه خوانداری و دیداریِ «عناوین تایپوگرافیک» در تیتراژ و پوستر هفت فیلم کودک و نوجوان: بر اساس نظریۀ اسکات- نیکولایوا [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 129-144]
و
-
واگنر
موسیقی نازیسم و واگنر و نظریه جنگ کلاوزویتس در آلمان در زمان جنگ جهانی دوم [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 79-93]
-
وضعیت نمایشی
شگردهای تولید و توزیع؛ مطالعه مؤلفههای اثرگذار بر فروش جهانی فیلم [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 51-70]
ه
-
هایدگر
تحلیل ویژگیهای شخصیتهای انیمیشن شگفت انگیزان با توجه به مرگ اگزیستانسیال و مفاهیم وابسته به آن در آرای هایدگر [دوره 14، شماره 35، 1402، صفحه 87-105]
-
همایون غنیزاده
فراداستان در دهه نود سینمای ایران بر اساس نظریه لیندا هاچن: مطالعه موردی دو فیلم «اژدها وارد میشود! » و «مسخرهباز» [دوره 14، شماره 33، 1402، صفحه 5-21]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد